Adobe Acrobat Standard Creative Cloud Abonnement

Kom godt i gang med redigering, oprettelse og håndtering af PDF-filer. Kun til virksomheder.

Regular price: 1999.0000 DKK 1999 In stock! Order now!
1.999 DKK Inkl Moms
Antal:
ELLER
 

+ Denne udgave af Adobe Acrobat kræver CVR-nummer ved bestilling. Licenstypen er en TLP som er egnet til små og mellemstore virksomheder.


Denne Standard-udgave af Adobe Acrobat giver dig funktionaliteten til at oprette, åbne, redigere og modificere PDF-dokumenter i alle afskygninger. Vær opmærksom på, at denne udgave af Adobe Acrobat er abonnements-baseret og har en licensperiode på 12 måneder. Hvis du ønsker Adobe Acrobat Standard med en livslang licensperiode, så skal du klikke videre til denne udgave.


Hvad kan Adobe Acrobat Standard?

Udover at redigere dokumenter, kommentere dem, tilføje effekter, vandmærker og signaturer, så kan Adobe Acrobat eksportere dine PDF-dokumenter til en forskelligartethed af formater, indbefattet HTLM og Postscript.

Du kan oprette PDF-dokumenter fra forskellige kilder, indbefattet filer, scannede dokumenter og hjemmesider. Du kan også kombinere og sammenflette dokumenter, oprette en PDF portefølje og bruge en mængde værktøjer til at tilføje multimedia, skabe PDF former, tilføje digitale signaturer m.m.


Adobe hjælper med OCR-scanninger

En stor fordel ved Adobe Acrobat er, at applikationen også understøtter OCR scanning af dokumenter, Dette betyder, at du kan scanne et dokument til din computer og Adobe Acrobat vil omdanne det til tekst, som du kan redigere.

Nøjagtigheden og denne Adobe Acrobats hastighed er imponerende og udelukker nødvendigheden af en tredjeparts OCR software.


Hvordan fungerer Adobe Acrobat Creative Cloud præcist?

Abonnementet - denne Creative Cloud udgave af Adobe Acrobat er baseret på et årligt abonnement, der skal fornyes efter 12 måneder.

Altid opdateret - du skal ikke længere bekymre dig om programopdateringer eller lign. Alle produkt- og sikkerhedsopdateringer, samt nye versioner af Adobe Acrobat til Creative Clouds bliver automatisk implementeret og dækket i dit aktive abonnement.

Online lagerplads - hver bruger af Adobe Creative Cloud får stillet 20 GB online lagerplads til rådighed til backup og synkronisering af data.

Ekspert support - du får adgang til teknisk døgnsupport (med speciel telefonlinje), samt mulighed for at kontakte Adobe-supporten på e-mail eller chat i fald det er dit behov. Vi hjælper dig altid først, men ved tekniske henvendelser kan det være nødvendigt at inddrage Adobes egen support.


Fordele ved Creative Cloud

- Dit abonnement er ikke knyttet til en individuel eller specifik bruger og det gør det fleksibelt for virksomheder at dedikere modulerne i Adobe Creative Clouds for Teams til netop den medarbejder eller bruger som har behov for dem - den indbyggede fleksibilitet gør, at man kan skifte eller helt overdrage abonnementet til en anden bruger uden problemer.

- Eftersom abonnementet ikke er knyttet til en specifik bruger, så betyder det heller ikke noget at f. eks en medarbejder stopper i virksomheden. Det er nemt og hurtigt at overdrage abonnementet til en anden i virksomheden.

- Hvis du er IT-chef eller ansvarlig for IT i virksomheden vil du også finde det meget praktisk, at du kan styre, administrere og udrulle medlemskabet/abonnementet på Creative Cloud fra ét centralt sted. I princippet behøver din kollegaer ikke blive involveret eftersom du styrer det hele - de skal blot nyde, at deres daglige arbejde er blevet nemmere med Adobe Creative Clouds for Teams.

Minimum styresystem: Windows 7, Windows 8/8.1, Windows 10

- 1,5 GHz processor
- 1 GB RAM-hukommelse
- 4,5 GB harddiskplads

Sprog: Dansk, Engelsk, Svensk, Norsk

Antal licenser: 2 enheder

Varighed : 1 år

Platform: Windows 7, Windows 8, Windows 10 - Mac OS 10.9

Producent : Adobe

Når du handler på e-Gear.dk handler du i en 100% dansk webshop med dansk lager. Dvs at du er sikker på lynhurtig levering og ikke mindst dansk support.

REKLAMATION
Købelovens mangelsregler finder anvendelse.

Når du handler på e-gear.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Du bedes oplyse hvad problemet er, så detaljeret som muligt. (Screenshots, eventuelle logs)

Eventuel reklamation over mangler på leverede softwareprodukter skal, efter Køber har eller burde have opdaget manglen, ske til e-Gear.dk indenfor rimelig tid. 2 måneder er altid rimelig tid. Ellers mister Køber sin ret til at påberåbe sig manglen. Du bedes angive og på forlangende vise, hvori manglen består - normal praksis er, at vi beder om et screenshot/skærmbillede af fejlen eller lignende som kan tydeliggøre hvori fejlen består. e-Gear.dk kan nægte reklamation, hvis Køber ikke samarbejder eller leverer ufuldstændige oplysninger om produktets mangler.

Digitale varer (ESD-produkter) sendes til: [email protected] - Vi gør opmærksom på, at hvis det skyldes en fejl, bedes du medsende skræmbilleder af den fejl du oplever.

Derudover er du altid sikret at prisen du ser er den pris du betaler. Alle priser på e-Gear.dk er inkl moms told og afgifter.

Vores digitale produkter bliver leveret som download til din e-mail adresse

e-Gear.dk er medlem af e-mærket og det er din garanti for en sikker nethandel

Har du spørgsmål, så husk at vi sidder klar til at rådgive dig på [email protected]