Center for Klageløsning
Har du brug for hjælp?
Online Dispute Resolution, eller ODR, er et nyt online klageorgan som er udviklet som en hjælp til forbrugere, der har behov for assistance til at få behandlet en klage vedrørende et køb på nettet.
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til vores support på [email protected]. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til (Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via www.forbrug.dk.) Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Dog skal det siges at vi altid ønsker at hjælpe vores kunder med deres produkter, så derfor anbefaler vi at du tager direkte kontakt til os, så vi sammen kan finde en løsning som dækker dine behov.