0 Vare
2mail

Billigt software til private og erhverv

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

Tilbage

Fragt og Levering

 

 

Velkommen til e-Gear.dk som er vores danske webshop med salg af softwareprodukter til private og erhverv. Vores koncept er en smule anderledes i forhold til traditionelle webshops som forhandler "fysisk" produkter eftersom vores softwareprodukter alle forhandles og distribueres "elektronisk". Men hvad betyder det?

Kort fortalt, så har vi ingen fysiske produkter på lager som vi afsender til vores kunder - derimod har vi alle vores softwareprodukter, indtastet som licensnøgler, i en stor database som afsender selve softwareproduktet i elektronisk form til modtageren/kunden (det kaldes i fagsprog ”Electronic Software Downloads). Det betyder blot, at vi er i stand til at sende dig hele dit indkøbte softwareprodukt i en e-mail. Denne e-mail indeholder alle de oplysninger du behøver for at få glæde af dit softwareprodukt.

 

Levering trin for trin

Efter du har bestilt og betalt et softwareprodukt via e-Gear.dk sker følgende:

1. En e-mail med en licensnøgle til det softwareprodukt som du har købt bliver afsendt til den e-mail adresse du har oplyst.

2. Samme e-mail indeholder også et download-link som du blot skal klikke på og du kan derefter download installationsfilen til softwareproduktet til din computer (eller linket vil henvise dig til en sikker side, hvor du skal registrere dit softwareprodukt).

Så det "eneste" du modtager, og behøver at modtage, er en licensnøgle og en installationsfil til det softwareprodukt som du har købt.

BEMÆRK - i nogle tilfælde vil det download-link du modtager ikke downloade en installationsfil til din computer, men derimod vil det være et link til en online service hos producenten af softwareproduktet - denne online service hjælper dig med registrering af dit softwareprodukt inden du kan downloade installationsfilen.

F. eks så kan du ikke downloade installationsfilerne til "Microsoft Office" direkte hos Microsoft, derimod skal du oprette en Microsoft konto med nogle informationer så som dit navn, e-mail, adresse, telefonnummer osv. Herefter kan du downloade installationsfilen direkte fra din Microsoft konto – det reflekterer, at de diverse softwareproducenter har en smule forskellige måder til installation af softwaren.

For at gøre installation og registrering af dit softwareprodukt så nemt for dig som muligt, har vi i en mange tilfælde lavet installationsguider og vejledninger som med grundig tekst og grafik viser hvordan du hurtigt kommer i gang med dit softwareprodukt. Det er vores fornemmeste opgave at gøre køb og installation af softwareprodukter som nemt som overhoved muligt for dig - har du de mindste problemer eller spørgsmål, så tøv ikke med at kontakte vores support - vi svarer så hurtigt vi kan!

 

Er der minimumskrav til min ordre?

Nej, der er ingen produkter som kræver du bestiller flere end ét softwareprodukt. Vær dog opmærksom på, at bestilling af softwarelicenser i meget store kvantum kan kræve en særaftale med vores salgsafdeling, så vi kan garantere en specifikt leveringsdato.

 

Får jeg en bekræftelse på mit køb?

Ja, som nævnt i punkt 1 ovenfor sender vi altid en e-mail indenfor få minutter som indeholder en bekræftelse på din bestilling.

 

Kan I levere uden for Danmark?

Ja, vi kan i princippet levere til kunder over hele verden eftersom distributionen er "elektronisk" og via e-mail. Vi er dog underlagt en geografisk begrænsning som tilsiger, at vi ikke må forhandler vores softwareprodukter uden for den Europæiske Union eller EØS (Europæisk Økonomisk Samarbejdsområde). Det er derfor ikke muligt at bestille softwareprodukter fra vores webshop, hvis du er bosiddende uden for EU/EØS. Alle bestillinger fra IP-adresser uden for EU/EØS bliver afvist. Derudover bliver alle betaling med kreditkort og via andre betalingsløsninger bliver automatisk afvist, hvis kreditkortet eller betalingsløsninger er registreret uden for EU/EØS.

 

Hvorfor blev min betaling afvist?

I de fleste tilfælde vil dette skyldes en afvisning den beskyttelse imod bedrageri som vi har implementeret som et ekstra lag af sikkerhed i vores webshop. Alle transaktioner bliver analyseret og hvis der er mistanke om "fraud" eller misbrug via betaling med stjålne kreditkort, så afvises betalingen automatisk. Bemærk, at hvis du er geografisk placeret på en IP-adresse uden for EU/EØS, så vil din bestilling automatisk blive afvist. Hvis du mener der er tale om en fejl fra vores side, så tøv ikke med at kontakte vores support og vi vil løse sagen så hurtigt vi kan.

 

Skal jeg betale for fragt?

Det korte svar er nej. Vi har ingen omkostninger med afsendelse af din ordre eftersom alt bliver leveret "elektronisk" via e-mail. Det eneste vi kræver er, at du udfylder din e-mail adresse korrekt, så vil du kort tid efter din bestilling modtage alle de nødvendige informationer omkring det bestilte softwareprodukt i din indbakke - hvilket er din unikke softwarelicensnøgle og installationsfil til installationen af softwareproduktet på din computer eller mobiltelefon.

 

Er der skjulte gebyrer?

Nej. De priser du ser på vores softwareprodukter er de priser du betaler ved din bestilling. Vi påfører hverken gebyrer på betaling via kreditkort, PayPal, faktura, bankoverførsel eller andre betalingsformer.

 

Skal jeg betale 25% i moms

Ifølge gældende europæisk lovgivning skal alle private forbrugere i den Europæiske Union betale den momssats som er gældende i det pågældende medlemsland hvorfra købet foretages. Den moms som du betaler på bestillinger i vores webshop afregner vi med "SKAT" og følger loyalt dansk lovgivning på området. Er du privatkunde skal du derfor betale 25% på alle køb i vores webshop. Alle vores priser er inklusiv moms, så du tydeligt kan se hvad produktet koster for dig som privatkunde. Er du erhvervskunde eller virksomhed med et gyldigt momsnummer kan du foretage en bestilling uden moms. Det er vigtigt, at du vælger at handle som virksomhed ved købet hos os og oplyser din virksomheds korrekte momsnummer - vær opmærksom på, at vi tjekker alle bestillinger afgivet på denne måde og forbeholder os retten til at afvise bestillinger som indikerer misbrug eller bedrag.

 

Hvordan bestiller jeg softwareprodukter hos e-Gear.dk?

Vi har gjort alt for at gøre det nemt for dig at købe softwareprodukter hos os. Du skal blot finde det softwareprodukt du ønsker at bestille og læse produktbeskrivelsen igennem, så du er sikker på du har valgt korrekt. For at købe produktet skal du starte med at klikke på knappen "LÆG I KURV". Du vil blive bedt om at indtaste oplysninger så som navn, e-mail adresse, telefonnummer og andre oplysninger som vi skal bruge til at gennemføre din ordre i overensstemmelse med gældende svensk lovgivning. Inden du gennemfører din bestilling og køb vil du have mulighed for at gennemlæse og acceptere vores købsvilkår.

Efter du har accepteret vores købsvilkår vil du blive viderestillet til sikre og krypterede betalingsløsninger - vi anvender kun pålidelige betalingsløsninger fra NETS, Teller, VISA, MasterCard, PayPal og lign.

 

Hvem opbevarer mine betalingsinformationer?

Din transaktion er mellem dig og den sikre betalingsløsning som du betaler med f. eks. VISA eller PayPal. e-Gear.dk vil aldrig gemme dine oplysninger, videregiver til tredjemand, og vil ikke kontakte dig, medmindre du kontakte os med en forespørgsel. Dine kreditkortoplysninger bliver ikke opbevaret eller gemt af en tredjepart. e-Gear.dk opbevarer er grundlæggende oplysninger om din ordre på vores sikre server.

Dette omfatter dit navn, e-mail adresse (for at få mulighed for yde support eller hjælp til dine henvendelser), bestilte licensnøgler (så vi kan gensende dig din ordre, hvis du mister dine oplysninger) og installationsfiler til dit softwareprodukt. Ingen tredjepart har adgang til disse oplysninger og de bliver gemt i vores krypterede database. Hvis du ikke ønsker, at vi opbevarer disse grundlæggende oplysninger i vores database, så skal du blot henvende dig skriftlig til os og bede om at få det slettet - vi vil bekræfte sletningen af din data på skrift.

 

Kan jeg bede om tilbagebetaling?

Vi anbefaler kraftigt, at du downloader og tester softwareproduktet inden du afgiver din bestilling. Det er altid muligt at downloade en prøveversion af vores softwareprodukter direkte fra producentens hjemmeside, så du kan afgøre, om det er relevant for dine behov og opfylder dine krav. Hvis du er tilfreds med din prøveversion af softwareproduktet, kan du placere din bestilling. "Electronic Software Downloads" kan ikke blive refunderet, medmindre bestillingen er foretaget ved en fejl. Aktiverede softwarelicensnøgler kan ikke refunderes, da licensnøglen nu er kundens ejendom og kan ikke videresælges eller genbruges. Hvis du har bestilt ved en fejl, eller der er et andet problem med din ordre, skal du straks kontakte vores support direkte om tilbagebetaling.

 
 

Sorter faldende
pr. side
 
 

Sorter faldende
pr. side